Skip to content

לקראת סוף השנה, לפני עונת החגים העמוסה של האמריקאים ומדינות נוספות, עונת המכירות מתחילה לתפוס תאוצה ומתחילים המבצעים הגדולים של השנה. מיליונים מכל קצוות העולם מצליחים לשים את ידם על מוצרים שתכננו לקנות או מצאו במקרה במחיר זול בהרבה ממחירם המקורי. 

מבצעי מכירות און-ליין בחודשים נובמבר דצמבר

למרות שלכל אורך השנה ישנם מבצעים שונים תלויי עונות או קולקציות ישנות שמסיימות את דרכם בחנויות. לקראת סוף השנה מתחיל משהו אחר, קצת יותר גדול המתרחש. זה כנראה בגלל החגים החשובים של העם האמריקאי אך יכול להיות שיש לזה גם קשר לסוף שנת המס המתקרבת ומחזקת את הרצון של הספקים לרוקן את המחסנים לפני סוף השנה.

המסורת שהתחילה עוד לפני שהיה לכל אחד מכשיר סלולרי נייד בכיס או אפילו אינטרנט בבית גלשה לעולם הדיגיטלי וממשיכה לגדול משנה לשנה. לצד המבצעים בחנויות ניתן למצוא דילים שווים באתרי הרשתות הגדולות ובאתרי מכירות קטנים מכל התחומים. 

ימי המכירות בכתבה:

ימי המכירות מופיעים לפי סדר התאריכים למי שמגולל, ניתן להגיע ישירות מהקישור.

מבצעי חודש נובמברמבצעי חודש דצמבר
יום הרווקים הסיני Single’s Dayיום שני הירוק Green Monday
בלאק פריידי Black Fridayיום המשלוחים חינם Free Shipping Day
סייבר מנדי Cyber Mondayיום הקופסאות Boxing Day

יום הרווקים Single’s Day

יום הרווקים הסיני שהתחיל כבדיחה בשנות ה-90 באחת האוניברסיטאות של סין, אומץ על ידי בעלי עסקים מקומיים בשנת 2009 והפך לתופעה עולמית עם השנים בזמן שנהיה לאחד מימי המכירות הגדולים ביותר בעולם.

במהלך חג הרווקים ניתן למצוא מבצעי מכירות אצל ענקיות האינטרנט הגדולות כדוגמת עלי אקספרס, עלי באבא, גלובל מרקט ועוד. היקף המכירות בחג ממשיך לגדול משנה לשנה ושובר שיאים בשעה שקונים חדשים מכל העולם מצטרפים לחיפוש אחר הזדמנות לחסוך על מוצרים מכל הסוגים.  

קישור:

ויקיפדיה

תאריכי הארוע

11 בנובמבר


יום שישי השחור – הבלאק פריידי Black Friday

יום שישי השחור הוא יום המכירות שמסמן את פתיחת עונת המבצעים של עונת הכריסמס המפורסמת. הוא אולי יום המכירות המוכר ביותר והוא מתרחש בכל שנה ביום שישי הראשון שלאחר חג ההודיה האמריקאי. יום שישי השחור הוא הפך לויראלי עוד לפני המצאת האינטרנט כשהמונים היו פוקדים את החנויות עם תורי ענק ואוהלים בימים לפני פתיחת החנויות.

את מבצעי בלאק פריידי תוכלו למצוא עוד לפני שהחנויות נפתחות באתרי הרשתות הגדולות וגם הקטנות או חנויות פרטיות המציעות הנחות ענק על מוצרים רבים מכל הסוגים שרק אפשר. ישנם הנחות מוגבלות בזמן אך לרוב מבצעי ה-בלאק פריידי ממשיכים עד ליום שני שלאחריו ה-סייבר מאנדיי.

קישור:

ויקיפדיה

תאריכי הארוע

ביום שישי שלאחר חג ההודיה


סייבר מאנדיי Cyber Monday

בהמשך יום שישי השחור, למרות שעם השנים המבצעים החמים של יום שישי השחור הגיעו גם לאתרי קניות וחנויות האון ליין, הוחלט להקדיש יום למבצעי רשת. הדבר בעצם מאריך את מכירת הבלאק פריידי בעוד כמה ימים לאורך כל סוף השבוע. 

כל יום שני אחרי יום שישי השחור ידוע בכינויו ה-סייבר מאנדיי ובדרך כלל המבצעים נמשכים לאורך סוף השבוע ועד ליום שני. סייבר מאנדיי הוא הזדמנות לבעלי חנויות אינטרנט קטנות להתמודד מול הרשתות הגדול בעזרת מבצעים חד פעמים, קופונים ודרכים נוספות להוזיל את המוצרים שברשותם. 

קישור:

ויקיפדיה

תאריכי הארוע

ביום שני שלאחר חג ההודיה


יום שני הירוק Green Monday

יום מכירות ומבצעים מיוחד לאלו שתמיד שוכחים, מאחרים או השאירו את רשימת הקניות וההכנות שלהם לחג המולד לסוף. באופן כללי התקופה נחשבת לתקופה עמוסה מאוד של קניות והכנות החג בשווקים האמריקאים אבל יש עוד זמן לחכות לקבלת המשלוחים לפני החג.

יום המכירות מתרחש ביום שני השני של חודש דצמבר מאחר והבינו שאלו הימים האחרונים בהם ניתן לעשות הזמנה ולקבל אותה לפני החג. 

קישור:

ויקיפדיה

תאריכי הארוע

13 דצמבר 2023
9 בדצמבר 2024


יום המשלוחים חינם Free Shipping Day

יום מכירות בו כל המחירים הם ללא עלויות משלוח ועם התחייבות להגעת המוצרים עד לערב חג המולד. יום המשלוחים חינם מציין 15 שנים של מסורת מאז החל לתפוס תאוצה והפך ליום בו לוקחים חלק אלפי עסקים קטנים וגדולים. המשתתפים מציעים את מוצריהם ליום אחד בלבד עם משלוח חינם והתחייבות בזמן הגעה עד לערב חג המולד.

קישור:

ויקיפדיה

תאריכי הארוע

לקראת אמצע דצמבר


יום הקופסאות Boxing Day

יש שאומרים שהוא נקרא כך מכיוון שביום הזה נהגו המשרתים לקבל קופסא עם מתנות לחג המולד מבעליהם ויום חופש כדי שיוכלו לקחת אותה אל משפחותיהם. מה שהחל כמסורת של עזרה וחלוקת מתנות לנזקקים ביום שלאחר חג המולד בבריטניה הפך עם השנים ליום מבצעי המכירות שכולם מחכים לו. בעבר אנשים במדינות רבות נהגו לפקוד את הקניונים כדי למצוא ולהנות מהנחות ענק על המוצרים. כיום מבצעי המכירות באינטרנט תפסו תאוצה ולוקחים נתח לא קטן מסך המכירות של בוקסינג דיי. 

היום שלאחר חג המולד ידוע בתור יום מבצעים און ליין מטורף עם הנחות על המוצרים שנותרו על מדפי הרשתות הגדולות והחנויות למרות כל המבצעים עד עכשיו. עסקים רבים מנצלים את ההזדמנות לפנות את המדפים לקראת השנה החדשה ולהיפטר ממוצרי החג שעבר. חנויות און-ליין מציעות הנחות ענק על מוצרים שיכולות להיות משתלמות לכל הצדדים. 

קישור:

ויקיפדיה

תאריכי הארוע

26 לדצמבר


on Freepik
Image by macrovector
Image by Sketchepedia
Image by rawpixel.com

תודה שקראתם!

האם הכתבה הייתה מועילה? הדירוג אנונימי ולצורך שיפור

ציון ממוצע 0 / 5. מדרגים 0

אף אחד עדיין לא דירג תעזרו לי לדעת איך הכתבה - אתם ראשונים